Benim bebeğimde de çok gaz sancısı oluyordu. Hepsi 7.ayda bianda yok oldu. Hiç gaz damlası kullanmadım ama şunları yaptım çok fazla
-gaz masajı (bacaklarını karnına doğru itirerek çok rahatlatmıştım),
-kekik yağı (ayak altları ve karnına sürerek masaj yapıp, gaz masajı ile)
-kiraz çekirdeği yastığı
Bunları yaptığımda kısa süre içerisinde rahatlayıp uykuya dalıyordu