Arkadaşlar bebeğim doğduğundan beri kusmasi çok fazla emzirdigim gibi çoğu zaman süt kesilmeden kusuyor. Bazen de kustugu zaman süt kesiliyor. Sizin de başınıza gelmiştir mutlaka ilk başlarda midesini büyütüyor dedik normaldir dedik ama günde 10 kereden fazla kusuyor doktora goturcem sıra aldım. Neden boyle oluyor çok merak ediyorum. Bana bilgi verir misiniz? Birde çok kustugu için kilo almiyor zayıf doğduğunda 3.550 ydi kilosu 1 aylık 4.500 kilo da bu normal mi