Kızım 11 aylık iki göğsün arası çok fazla çukur başlarda korkmadım aklıma kötü bişey gelmedi ama dün gorumceme gösterdim baya şaşırdı doktora göster dedj randevu aldım pazartesj aynı tepkiyi kayinpederim de verdi bu zamana kadar niye ihmal ettin dedi siz ne düşünüyorsunuz normal mi bu çukurluk