momeymen kesinlikle olurdum . Eğer diyet yapmaya mentalim el vermiyorsa yeterli iradem yoksa ki öyleydi . 130 kilo ile girdim ameliyata öncesinde çok denedim diyetisyen desteği ile gerek kendim evde detokslar zımbırtılar..:: ama verdiğim üç beş kiloyuda sonrasında yeme ataklarıyla birlikte geri aldım .. istediğim tek birşey vardı zayıf ve sağlıklı olmak . Şuan 90 kiloyum 178 boyum var en son ne zaman kendimi böyle iyi hissettim inan bilmiyorum oturup kalkmam bacak bacak üstüne atmam bunlar ufacık şeyler ama bizim için çok büyük mutluluklar … yani herşeye neticede değiyor .. ama detay vereyim . Sizin kendinizde diyet spor ikilisini disiplinli bir şekilde yapmaya gücünüz varsa hiç girmeyin bu ameliyat muhabbetine . Kendinizi iyi ölçüp tartın büyük bir karar hayatınızı geri kalan kısmını etkileyecek