Merhabalar arkadaşlar,
2 aylık bebeğim var, sezaryenle dünyaya geldi, süt hemen gelmedi ben de çok ama çok iştahsızdım, doğru dürüst yemedim içmedim. Bir de depresyon durumu var, direkt mamaya başladık, anne sütünü de elimle sağdım az da olsa verdim bugüne kadar, bir aydır da pgilips avent pompa ile günde 100 cc kadar anne sütü veriyorum. Ama felaket bir suçluluk ve yetersizlik duygusu var, bu süt hiç cogalmayacak gibime geliyor, oğlum biberona alıştı ve süt akışı memeden çok çok yavaş olduğu için çoğu zaman emmek istemiyor. Ben ne yapicam, takviye vitamin tabletleri falan söyledim. Çok üzülüyorum:(