dunyaaa Arkadaşlar bazı araştırmalar yaptım işte gebelikte folik asit kullanmayın folat kullanın diyorlar sizler ne kullandınız folat hangi markalar oluyor
Duyguseli_12 dunyaaa valla hiç birini kullanmadim oğlum gayette sağlıklı cin gibi tüm gün hayatı bana sorgulatiyir 😅
Ezgialp dunyaaa bunu ben de hamileyken öğrenmiştim, solgar folat kullanmıştım 🌸 folat vücut tarafından daha kolay emilip daha faydalı olduğu için öneriliyormuş
Duyguseli_12 yanaklibebek yok valla doktorum hiç kullan demedi ozamanlarda bilgi verende yoktu çevremde size yeminle doğum yaptıktan sonra folik aştı öğrendim hamililerin kullandigini
yanaklibebek Duyguseli_12 çok mu oldu doğum yapalı, bana hamile olmadan önce düşünürken başla dediler çünkü
Duyguseli_12 yanaklibebek 18 ay oldu doğum yapalı ozaman akıl veren yoktu oyuzden doktorum onerseydi kullanırdım hamilelikte en çok kusmamk için haplar kullandim
Ezgialp dunyaaa benim kendi doktorumun önerisi değildi ama sorduğumda kullanabilirsin demişti. Kuzenimin doktoru kuzenime önermişti ordan duymuştum ben de
Ezgialp ezgiii12490 merhaba mesajınızı ancak gördüm, biri 4.5 yaşında diğeri 3 yaşında çok akıllı ve zeki olduğunu düşündüğüm 2 çocuk oldular🥰