Kızlar oğlumu 5 gündür falan tuvalete götürüyorum. Kakayi soyluyor götürüyorum yapiyo. Saat başı çişini yapıyor asla cisim geldi demiyor yanliz. Götürüyorum yapıyor tuvalete ama. Götürmedigimde vs altına yapıyor. Tahmini ne zaman cisim geldi demeye başlar tahmini. Bide 5 gün oldu çoğunluğu evdeyiz . Bi misafirliğe gitsem vs. Napacagim. Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?