Merhaba kızlar geçen gün aynı konu için post açmıştım, bugün emin olmak için doktora gittim ultrasonda kese vs yok dedi.kan verdim (değerim 0,21)negatif dedi adet söktürücü verdi ve polikistik over var sende dedi, bitane oğlum var daha önce hiç böyle bişey söylenmedi, bundan dolayı adetimin gecikebileceğini söyledi. Daha önce hiç gecikme olmadı ama ilk kez böyle bişey yaşıyorum. çok ilaç kullanan biri değilim hatta hiç kullanmam ilacı kullanmasam olurmuyum acaba aynı durumu yaşayan oldu mu ?