Kızlar bebeğim hep emerken uyuyor ve gaz sıkışması yaşıyor üstten gazı uyurken çıkmıyor maalesef 1 saate yakın uğraştığım zamanlar oldu çıkmıyor özellikle gece bu yüzden çok sık uyanıyor sabaha kadar iki büklüm oluyor sancıdan sizlerde aynı durumu yaşıyor musunuz bu arada 5 ay 20 günlük çözümü olan yazsın lütfen