feyzas Bende 18 aylık kızımla aynı problemi yaşıyorum. Geçen 10 da yatırdım, 2 saat sonra kalktı ve gece 4e kadar oturduk. Karşı komşum aynı yaşta oğlu akşam 7 de yatıyor sabah 7 e kadar . Sorun bende mi inanın çözemedim. 😢 uyku insanı cok zorluyor, bende ara ara sinir krizi geçirip ağlamıştım.