ceyceyyyyyyy Dudağımda uçuk çıkmış farketmedim 4 aylık bebeğimi öptüm,uçuk bebekler için tehlikelimi benden bebeğime bulaşırmı yada herhangi bir sorun olurmu lütfen bilgi verebilir misiniz
emilia ceyceyyyyyyy Çok geçmiş olsun. Normalde tabi dikkat etmemiz gerekiyor, sizde dikkatli olursunuz. Bende uçukluyken öpmüştüm dalgınlığıma gelip. Bir şey olmadı. 🥹
Ayseguloprl ceyceyyyyyyy Evet uçuk bir tür virüs maalesef geçmiş olsun bebeğinizi iyileşene kadar öpmemeye çalışın herhangi biriyle de aynı şekilde tabi direk geçiş sağlıyor normalde
zeynepgevil Evet çok tehlikeli herpes virüs diye bir virüsten dolayı oluyor mümkün olduğunca öpüp yaklaşmayın
Burcugltknn egnyl Aklıma bir şey takıldı siz böyle yazınca yazmak istedim geçenlerde birisi yazmıştı komşumuzun oğlu menenjit aşılarını olmasına rağmen menenjit olup sakat kaldı diye ben de görünce doktorumuza sordum o da şöyle dedi menenjitin neyden kaynaklandığı önemli uçuk virüsünden de infulanzadan da menenjit geçirmiş olabilir diye yani menenjit aşisi olsa da bunlar yüzünden menenjit geçirebilir demek istiyor ben de düşünüyorum aşılarını yaptirmamiza rağmen hala böyle bir risk var bu beni korkutuyor
egnyl Burcugltknn maalesef risk var ama aşılar bunu en aza indiriyor aşı olsa bile tedbiri elden bırakmayacağız allah korusun ben de çok korkuyorum