dertlimommyy Herkesin çocuğunun gelişimi farklı sansliymissin çocuğunu aglatmadsn kendine güvenli şekilde uyutmussun bence senin yaptığın doğru zaten , bende anne yanında yatırıyorum 4 ydir memede de uyumaz emer yerine yatar piş piş yapınca uyur ancak onun dışında sabahları alırım yatağa mesela yediden sonra onunla yatak keyfi yapmaya bayılırım koilnuşrim oynarım kitap okurum isterse bütün işler beklesin onunda çok hoşuna gidiyor şuan sürekli gülüyor vs baktım sıkılıyor alırım içeriye götürüm vs