Kizzlar ocağın 22 de ertesi gün hapı içtim 26 sindada adet oldum neyse bu Şubat’ta olmadım halende eşim kendi korunuyor oda diyo ben eminim kendimden bende korkmaya basladim bı yandan strese girdim kullandığım ilaç adet imi uzatirmi yada bebeğimi emziriyorum diye mi olmadım benim gibi olup da geç adet olan varmj