Bu konuyla alakalı aksi bir yorumum kesinlikle yok, tartışmaya kapalı bir konu. Fakat “abartılıyor” demek istiyorum. “Abartılıyor” dememim altında şu var ki, tamam tv izletmiyorum evet süper okey herşey mükemmel diye düşünenleri kınıyorum. Neden çünkü evet sen tv izletmiyorsun ama bir tv kadar bebeğin gelişimini etkileyen besinleri, yemekleri, yeterli eğitimi vs herseyi verebiliyormusun. Bakın yapan yok demiyorum evet mutalaka var. Suan bunu okuyan kişi evet sende yapıyorsan alınma üstüne. Ama arkadaşlar yok gercekten 100 anneden kaçı yapıyor? Cocuguna tv izletmediği için kendini mükemmel ilan edenlere benim lafım. Keske bu kadar kolay olsaydı cocuk gelişimi için. Kısacası tv konusunun yanı sıra abartılması gereken birçok konu daha var. Tamam artık aydınlancak olan aydınlandı. Cocuk gelişiminde en basit olan bu tv konusu açarsın yada açmazsın tamamen zihniyetine bağlı. Diğer konularda ne durumdasınız. Onu sorgulayın.