Eğer formül mama ile besleniyorsa 5, anne sütü ile besleniyorsa 7 gün bekleyebilirsin demişti benim sokturum. Evet 10 güne kadar normal diyorlar anne sütü için ama ben de yaklaşık 1 ay boyunca kabızlık sorunu yaşadım bebeğimle 7. gün lavman yaptırdı doktor ve gerçekten çok rahatladı. Bence 10. Güne kadar bekleme. Madem kontrolünüz var önce erken gidip bu durumu söyle daha sonra kontrol kaydıyla normal muayenenizi olursunuz. Devlet hastanesiyse ve pazartesiye kadar bekleyeceksen de zeytinyağı içir bebeğe. Kilo alımı normalse ve gelişim geriliği yoksa 1 tatlı kaşığına kadar verebilirsiniz dedi doktoru. Yine istemezsen 1 çay kaşığı içir.