gulistan536_ Kızlar bu ataklar kaç gün sürüyor ya bebeğim iki aylık oldu iki gündür ne gece ne gündüz uyumuyir huzursuz atak haftasi dediler yaşayan var mı ne yapabilirim kolay geçmesi için
ilaydaaltann_ gulistan536_ yani daha bebis küçük ve dış dunyaya odaklanmaya başladıysa uyumaz. Ağlıyorsa bi rahatsızlığı vardir. Benim kızım boş boş bakardi gece gündüz hiç anlamazdı. Beşiğini koyardim uyurdum. Alarm kurardim kalmardim daha bakinirdi kendi kendine de uyurdu yani
Kayraninannesi15 gulistan536_ bakara suresi aç youtube dan bide bebeğinle bol bol temas halinde bulun. Bide ayağında sallıyorsan kundakla ve biraz sallama şiddetini artır ben öyle yapıyordum
Ela3424 gulistan536_ evet atak haftası biri bitmeden diğeri başlıyor Google yazın atak haftası diye çıkıyor zaten sürekli kucak ister sizi ister alın kucağınıza ah ah bizde geçtin en zor atak kaçtı unuttum 13.haftamıydı neydi
gulistan536_ ilaydaaltann_ daha önce hiç böyle yapmazdı sütünü verir uyuturdum. Gece maşallah bazen hiç uyanmazdi zor uyandırıp sütünü emerdi iki aylık oldu olalı huysuzlasti uyumaz oldu aglak bı bebek olup çıktı ateşi yok gorunurde bı şey yok baktım netten belirtiler atağa benziyor
gulistan536_ ilaydaaltann_ her beslemeden sonra alt ve üst gazını çıkarıp yatırırim ki beşikte de kendisi yapıyor rhatlayip uyurdu o zaman ama yok
ilaydaaltann_ gulistan536_ evet. Ama o kdar rahatladık ki anlatamam sana. Ben korktum ilk başta acaba ağır mi geldi de çok uyuyor diye ama doktorum tamamen rahatladıgi için uyuyor demişti