Kızım 10 gün sonra 17 aylık olacak. Büyüdükçe uyku olayı daha kötü oldu. İçine cin kaçmış gibi ağlayarak uyanıyor. Gözü kapalı saatlerce ağlıyor. Artık uykusuzluktan araba kullanırken uyuyakalmaya başladım. Psikolojisi mi bozuk bu çocuğun neden uyumuyor? Çok yıprandım…