Fahriegemen12 Kizlaarr yardımcı olun bebeğim 7.5 aylık ve iştahsızlık çok fazla var ustelik her emzirme yada ek gıdanın arkasından kakasını yapıyor günde 6/7 kez kaka yapıyor normal mi sizce