fblt470773 Kızlar bebeğim hastaydı iki gün önce ateşlendi baya şuan çok şükür iyi ama sesi kısılmış çok üzülüyorum öyle gülerken falan ağlarken sesi çıkmıyor ne yaparsam sesine düzelir bir kaşık nane limon versem zararı olur mu
Biz4kisiyizkardes fblt470773 burada bekleyeyim benim bebeğimin de neredeyse 1 haftadır sesi kısık antibiyotik kullanıyor şuan 4. Gün ama sesi daha gelmedi 🥲
Tesmert fblt470773 bizimde kısılmıştı öksürüyordu üzülmeyin ıhlamur veriyordum ben her gün 1 haftada düzeldi