Bebeğim 19 aylık kızlar bugün kan tahlili verdim 78 cm 10.700 kg boyu kısa dedi doktor aileden mi hormonlardan mı dedi bi bakalım ama bende esimde kısayız yani esim 1.65 bende 1.58 falanım kısa işte. Sonuçları için pazartesi gidecem ama az önce e nabızdan baktım. Doktor bi abimiz var ona gönderdim karaciğer enzimleri yüksek çıkmış yerimde duramıyorum kötü bir şey yoktur diyor. Bu aralar biraz fazla abur cubur yedi acaba ondan mı bilmiyorum yerimde duramıyorum kafayı yiyecem aynı sorunla karşılasan varmı lütfen yada aranızda doktor vs anlayan varmı foto da atamıyorum bilmiyorum atmasını bi yardım edin bana lütfen 🥺