Poyraz_meltem2019 misafir olarak helenlere sadece kahve yapıyorum. İstedikleri kadr uzun otursunlar sadece kahve ikram ediyorum. Küçük bebeğim var benim, beni seven mana bulmaz anlar zaten. Ha mana bulanlarda blerek zora sokmak için gelenlerdir zaten. Yatılı misafirim olmuyor zaten. Olsa da ben sanırım sadece bebeğimle ilgilenirim. Çünkü bu zamanlar geri gelmeyecek.