gamze9110 benim bebeğim daha 20 günlüktü yüzü pür gibi kalkmıştı kızardı sivilcelendi baya kötüydü. Doktorumuz atopiğe meyilli dedi ve benim çerez, baharat, avokado, çilek vb. Tropik meyveleri yememem gerektiğini söyledi. Bunlar tetikliyormuş. Bende dediklerini baya baya kestim. Ne zaman azcık çerez yesem ya da baharatlı bir şey yesem ertesi gün tekrar kızarıklar oluşuyor. Bence sizde bu saydıklarıma dikkat edin.