solmazcan Anneler merhaba , bebeğin de laktoz intoleransı olanlar var mı varsa ne yaptınız diyet uyguladınız mı ?
Cansuakbulutyilmaz solmazcan yakin arkadasimin bebeginde vardi. Relactaz gaz damlasi cok iyi geliyordu. Sut falan tuketmemeye calisiyordu tuketirsede laktozsuz olanlarindan tüketiyordu.
aeaslan solmazcan benim bebeğimde meme reddi vardı sağıp biberonla vermeye başladım. Emerken karnından gurultu gelince bırakıyordu. Biberonla da süt içmeye başladığı an bağırsak gurulduyor. Bağırsak guruldadığı zaman da kendini kasıp biberonu bırakıyor. Sizin de mi böyle. Mukuslu kaka yapıyor ara ara
solmazcan Cansuakbulutyilmaz diyet mi uyguladı acaba , benim bebeğime de hafif var tanısı kondu relactaz diye verdi diyet de uygulamamı söyledi onlarda ileri düzey mi
imeaeb solmazcan Bizde de şüphelendi süt diyeti yaptım ve relactaz kullandık süt diyetinde süt içeren hiçbir şey tüketmiyorsunuz bisküvi çikolata kahve vs
Cansuakbulutyilmaz solmazcan şoyle soyleyim sut falan icmiyordu icecegi zamanda laktozsuz sut tuketiyodu yogurt falan ek gidaya gecene kadar tuketmrmeye calisiyodu dedigim gibi. Ama relactaz damla kullaniyodu gaz damlasi oda laktoz iceren bedinlerin sindirimini kolaylaştiran bi gaz damlasi. Anne sutuyle beslendigi icin oda bir sut oldugu icin onunda sindirimini kolaylastiran bi damla. Ozel bi iyguladigi diyet yoktu
09dilek Laktoz intoleransı ile süt alerjisi çok dsrklı laktoz anne sütünde de olduğu için bebek rahatsızlanıyor. Doktor bana diyet yapmamamı önerdi. Çünkü laktoz anne sütünde dahil bütün sütlerde var dedi. Bebeğe direk süt verme yoğurt gibi fermente olarak ver dedi. Sabret en geç 6. Ayda geçer dedi öyle de oldu.
solmazcan 09dilek evet biliyorum bizim ki laktoz intoleransı bebeğim 1 aylık hafif var dedi , relactaz damla verdi süt tüketme süt ürünlerin de peynir ve yoğurdu laktozsuz tüket dedi , siz diyet yapmadınız yani damla diyet yapmadan fayda etti mi
solmazcan imeaeb ileri düzey miydi peki hafif mi vardı, benim bebeğimde hafif çıktı doktor süt kesinlikle tüketme dedi peynir ve yoğurt laktozsuz olsun dedi
imeaeb solmazcan Yok ileri düzey değil kesin de değildi o yüzden denedik sadece süt ve ürünlerini tüketmemiştim bir tık iyi gelmişti
09dilek solmazcan damla etmedi yine gün içinde çok kska yapıyordu. 6 aylık oldu bitti yani düzeldi. Alerji sanıyorlwrdı testte çıkmadı bana doktor ditrti bırak dedi diyet etmedim ama sizin doktor ne dedi bilmiyorum. Çünkü diyet etsemde etmesemde aynıydı. Sadece sqbır gerekiyor. Beni zorlamıştı biraz.
solmazcan imeaeb bana da doktorum öyle söyledi biraz bi deneyeceğim b şekilde , peki sizin ne zaman geçti
solmazcan Gzm8 kontrole gitmiştik köpüklü ve sıvı kakadan anladı test yapalım dedi ve eser çıkmış yani hafif düzeyde
solmazcan Gzm8 kakadan örnek aldılar sonucu eser çıktı yani hafif derecede ama diyete başladım bide relactaz kullanıyorum