Ahhh benimde ikizlerim şuan 3 yasinda halada tek tük uyanırlar ama azda olsa 2 yaşına girdikleri gibi uykuları düzene girdi o günler kabus gibiydi gerçi şimdide gece uyanıp yanimiza geliyorlar bizi yataktan atıyorlar 😁annelere uyku haram bence buyuselerde aynilar