Kızlar ben aşırı bunaldım. Aynı şekilde eşim de. Bugün avmye gittik. Kızım o kadar ağladı ki. Hiç birşey anlamadık. Hiç memnun olmuyor. Sürekli benim kucagmda olmsk istiyor. Bazen kucakta bile durmak istemiyo. Bu aralar herşeye ağlıyor. Nerdeyse 2,3 haftadır böyle. Babasinda durmuyo. Bana çok bağımlı olmuş. Sürekli yanında olayım, ya da kucağımda olmak istiyor. Neden böyle. Büyüdükçe düzelir mi?
Henüz konusamiyor tek kelimesi var, sıfır ekran. O yüzden mi bu kadar hırçın. Hiperaktif değil nosnormal bir bebek. Ama niye bu kadar herşeye ağlıyor. 1 yaş sendromu mu ne bu cildirmak üzereyim bn