Zuleyham merhaba oncelikle kaynananzdan hastalk g3ctiyse bunun bi kulucka suresi var hemen aninda bebise gecmez diye biliyorum ayrica suanki atesi cok normal benm oglumun normalde bile biseyi yokken 37 derece olur.. 37. 5 a normal der doktorum ki Allah korusun havale gecirecekse 37. 5 ateslede gecirir der Allah kmseye yasatmasin bence suan takilmayin inanin atesi ciksa her turlu anlarsiniz aglar uyanir ellediginzde sicack olur hali vakti hemen degisiyor yani bnce surekli poposundan olcmeyin cok tehlikeli.. en dogru sonucuda koltuk alti verirmis..iyi gecelerr