Bizde 12 ay 14 günlüğüz bizdede vardı 3 gündür iştahsızlık ne diş var ne bişey yapmadığım şey kalmadı yesin diye artık pes ettim çünkü yemiyor hiç bişey . Bugün yalancı kelle paça çorbası yaptım bugün 5 kepçe yedi şaştım kaldım . Bence ara ara oluyor bebeklerde bazen bizimde bişey yiyesimiz gelmiyor Bnce onların da öyle .. bırakalım canı ne zaman isterse yesinler tıkıştırınca RED yaşıyoruz 🤗 kiloya gelince 11 kiloyuz doktor gayet iyi diyor boyu uzun biraz . İnşallah düzelir bebişlerimiz önceki iştahlarına kısa sürede kavuşurlar