Arkadaşlar öncelikle iyi geceler epidural olarak doğum yaptım doğum yapmamın akşamına sırtımdan ve mide kısmında şiddetli ağrı yaşadım nefesimi kesicek şekilde hatta sizlerde de oldu mu bende 4 kes oldum hatta sonuncu da dün gece oldum birden ağrı giriyor kıvrandırdığı için ambulans çağırdık kendşme gelmiştim😌 ağrı sancı şekilde yaşayan olsu mu kızlar sizde🙏🏻