kızlar ben 7-8 ay önce kumral mı acık kumral mı o tarz biseye boyattım resim eklicem birebir aynısı gibi belki bi ton koyudur su an saçlarım uzadı diplerim geldi kendi rengim açık kestane boyalı yerler de açıldı zaten kuaföre gidemem bu ara ama bu boyanın numarasını bulmak istiyorum sizce bu renk ne diye geçer hangi boyayı önerirsiniz
