Fatma69 benim el parmaklarımda vardı 2 tane ilaç kullanırdım geçerdi farklı yerlerde tekrar çıkardı en son bi anestezist arkadaşım söyledi böyle yaraları köküyle alırsan birdaha çıkmaz diye ki öyle de oldu biraz acılı bir işlem yani biz uyuşturmadan yaptık 2 dk sürüyor diye şöyle
Siğilin dışindan şırınga iğnesiyle siğil içerde kalacak şekilde halka yaparak deriyi kaldırıyorsun yavaş yavaş siğilin köküne iniyorsun bir taraftan yarayı derinleştirerek siğilin köküne ulaşırsın zaten öyle öyle tamamen al sonra tentürdiyot sür sargı bezi ile kapat biraz kanama oluyor benim bi siğil siyah köklüydü diğeri şeffaf şeffafı tam alamamışım ikinciye siyah köklü çıkmıştı o zaman iyi almıştım senelerdir yok şimdi