Masal-33 merhaba 27 aylık olmak üzere benim de oğlum ben de hep yalnızdım eşim iş seyahatine vs çıkıyor birde kreşe göndermeye başladım ve evde olduğu saatte asla açmıyorum istiyor elbet benim oğlum da ve bir süre sonra unutuyor çocuklar çabuk kanar siz de başka bir şeye yönlendirin işlerinize çocuğunuzu da dahil edin peşinizden vs dolansın işte ben böyle yapıyorum zor değil emin olun alışıyorlar şuan hiç açmamı istemez dışarda vs gördüğü için evde de açılacağını sanar hep bir de tavsiyem 2*10 dk üzerinden hesaplama yapmanız lazım,bu da 20 dkikaya eş değer geliyor yine karar sizin nasıl arzu ederseniz 🌸