Aaab27 Merhaba Bütün askeri personellere tsk tazminatı ödenecekmiş yasa kabul edilmiş maaşa ek 6700 tl gibi bir rakam deniyor. Bu konu hakkında net bilgisi olan var mı ?
beyzadodo Aaab27 yazı birliklere ulastigi zaman haberleri oluyor herkesin sivil personeller ilgileniyor genellikle. Herhangi bir yazi gelmemis olmasi lazim.
gulapikk Aaab27 bende burda bekliyim. Sadece jandarma için geçerli değil dimi direk tsk da yararlanabiliyor mu acaba? Her sene konuşuluyor ama ortada bi ödeme yok
birmelekannesi__ Aaab27 ay hadi inşallah bu aralar da elimiz sıkışık. Çocukların özel aşılarını yaptırırım ne iyi olur 😊