cagla_2112 ayarını kendinize göre ayarlayın onu ayarlayamamissinizdir markasi ne foto atsanız burdan biri illa ki kullanıyordur biliyordur, bebeğiniz doyduktan sonra uyurken sağım yapın az gelecektir telaş yapmayın 10 ar dk sağın goguslerinizi, şimdiden sagmaya başlayın bence doyuracak kadar birikir, oda sıcaklığında 3 saat duruyor buzdolabında 3 gün yani dolaba koyun giderken yanınıza xantaniza alın hava soğuk zaten bir şey olmaz ısıtmak için de biberonu sıcak suya sokup benmari usulü bileğinizi yakmayacak kadar isitacaksiniz