Egemannesi her hamilelik bebeğe özgü gelişiyor, hiç belli olmaz :) benim de hep erkek bebeğim olacağını tahmin etmişlerdi fakat 9 ay hiçbir şikayetim olmadan kızımı kucağıma aldım ve inanılmaz kilo almıştım karnım da dikti üstelik. Fakat aynı dönemde doğum yapan bir arkadaşım inanılmaz zor bir gebelik geçirmişti o da şimdi sağlıkla kucağına kızını aldı :) umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız 🩷