Melikeguven Hanımlar iyi akşamlar düzensiz adet ve adet gecikmesi ile gittiğim doktorda kimyasal gebelik yaşadığımı öğrendim bugün üçüncü günü doktor bir hafta içinde kanaman başlar dedi kanama olmazsa ne olur başından böyle bişey geçen var mı ?
mervebyge Melikeguven merhaba bnde geçirdim hamile olduğumu zannettim sevindim hatta ama değilmiş değer yüksek ama bebek yok zaten 1 haftaya adet oldum normal merak etmeyiniz kimyasal olması iyi birseymis rahim sağlıksız hamileliği kabul etmiyormis ondan olmuş
Melikeguven a-n999 Ağrılarım var ama olmuyor hemde bı haftadır ağrı çekiyorum ya aksi bişey olur diye uyku uyuyamıyorum
Melikeguven mervebyge İlk değerim 176 çıktı iki gün sonra 10 ’a düşmüş ama hamilelik belirtileri yaşadım sanki ya mide bulantısı yoğun akıntı falan tuhaf hislerdi bende çok üzülüyorum ağlamak istiyorum sonra kızıma sarılıyorum değişik bir his
mervebyge Melikeguven anlamıyorum sizi inşallah hayırlı bı şekilde tekrar olur bmm oğlum oldu çok şükür kimyasaldan 8ay sonra geldi oğlum çok şükür su an 2 buçuk aylık oldu bile