Oğlum 9 aylık oldu ama hala tam olarak gazı bitmiş değil birde sık sık kabız oluyor haliyle ne yedireceğimi şaşırıyorum. Patates hem gaz hem kabızlık yapıyor , pirinç kabızlık yapıyor. Havuç , yoğurt yine gaz yapıyor . Baklagillere zaten cesaret edip geçemedim ben yediğimde bile çok gazlanıyor . Sürekli tarhana,tavuk çorbası, köfteli bir şey yedirmekten başka bir şey yapamıyorum. Tavsiyeniz var mı ?