helbestt bizim doktorumuzda şöyle bir döngü vardı. Mesela ben gittim bana mama yazacak elinde daha önce mama yazdığı hastaların artık kullanmadıkları için getirdikleri mamalar oluyordu. Hoca da denemek için birer kutu veriyordu, çocuk hangisini alırsa onu reçete ediyordu. Biz de artık kullanmadığımız mamaları götürdük, ihtiyacı olan bir başka hastasına denemek için vericek🫠