15 gün sonra evlilik yıldönümümuz geçen sene deprem hamilelik derken karşılıklı çay içtik eşim bana hediyemi aldı o gün de muhtemelen yemege gideriz ben eşime ihtiyaçlari ile ilgili bir hediye mi yoksa ihtiyaç dışı ama mutlu olabileceği birşey mi almaliyim