Ben daha geçen hafta perşembe günü ödeme yaptım kendisine ve asla önermiyorum. Pazartesi başlayacak eğitime pazar gecesi herkese aynı gönderdiği kayıtları gönderip başlama tarihini ertelemeye çalıştı. Sorumlu davranış göstermiyor bence almayın. Anlayış gösterip iadeyi bile kabul etmiyor. Bence para tuzağı olmuş bu eğitimler