melegininannesi38 Bebeği uyanık iken kesinlikle memeyi tutmayanlar şunu yaptım düzeldi diyebileceğiniz tavsiyeler var mı
melegininannesi38 dydy benimki 2.5 aydan belli böyle canim maf ofum mama yemiyo biberon almıyor bi tek uykuda emiyo bide şimdi 5.5 bucuk aylık iken ek gıdaya geçmiştik doktor tavsiyesi ile ek gıda ile devam
melegininannesi38 Mlklrm3 ayyyyy hiç beklemeyin inşallah kalıcı olmaz huyları çok kötü ben maf oluyorum var ya ya çok kötü bi durum
Minikmeteannesi Ben memeyi açınca kucağımda sallamaya başlıyorum hafifçe konuşarak uyutacak gibi sakinleşince geliyor o şekilde bir deneyebilirsiniz uykusu yoksa da öyle yapıyorum
melegininannesi38 Minikmeteannesi yok aşkım ya benimkisi bildiğin memeden düşman yani memeye gelince çığlık çığlığa agliyo tamamen dalmadan kesinlikle tutmuyo ya
TubaSahin Bende 2,5 aylıkken meme reddi yaşadım ne yaptıysam döndüremedim sadece geceleri uyurken emiyor gündüzleri sağıp biberonla veriyorum 7 aylık olduk sağım yapmak da zor geliyor artık