Kızlar merhaba, emzirme döneminde hangi bitki çaylarını tüketiyorsunuz, anasonu kimileri çok tavsiye ediyor kimileri etmiyor arada kaldım bende sizler arasında kullanıp memnun kalan var mı? Bebeğin gazını azalttığını, uykuya katkısını olduğunu ve zararsız olduğunu söyleyenler var sizlerden de duyup emin olmak istedim.