Bebeğim 2 yaş 4 aylık bir haftadır çok hastayız her gün acilde serum yedik geçmiyor ateş yüksekti ve enfeksiyon çıktı bogazında 6 tane iğne yazıldı bu gün iğneye gidemedim akşam eşim şimdi geldi ama gelmezden yarım saat önce gelmicek diye parol şurup ve ubramin içirdim gitsem iğne yaparlar mı iğne elimizde ama şurup sıkıntı yapar mı lütfen bilmiyorum hastane baya uzak