Merhaba arkadaşlar başlıkta da söylediğim gibi çok uzatıp kimseyi sıkmak istemiyorum. Oğlum vurma yırtma çimdikleme huyu var bu huy yaklaşık 2 3 aydır bizimle daha önce yapmazdı yaptığı zamanda canım acıyor yapmanı istemiyorum dediğimde yapmazdı ama suan öyle değil canım acıyor yapmanı istemiyorum dediğimde daha çok yapmaya başlıyor ve bu durum beni çok yordu gerçekten korkularım var açıkçası hep kalırsa diye birde hamileyim 5 aylık kardeşi doğduğunda da bu durum devam ederse diye tedirginim açıkçası ne yapmam gerekir 2 yaş sendromu olabilir mi acaba diye düşünüyorum . Fikirlerinize önerilerinize açığım bu durumu yaşayan annelerimiz varsa