Bebeğim doğduktan sonra sizin gibi bizde yaşadık hep normal gözyaşi tıkanıklığı falan dediler iki kere doktora götürdüm bı göz doktoruna bı çocuk doktorruna verdikelri damlalar bı işe yaramadı. Sonra eltimin bebeğine verilen netira tekli göz damlası aldım gerçekten bir hafta içerisinde geçirdi. Aylarca çocuğum capakla uğraştı tek gözü kuculmustu capaktan. Takip edin gene doktora götürün ama bu damla bizim yaramiza merhem oldu gercekten