Karanmomss Kızlar bebeğim 4 aylık yatırınca başını ayağa kaldırmaya hep çalışıyor yoruyor kendini komik de oluyor 😂😂ne demek istiyor acaba bana oturmak mı istiyor tutuyorum ellerinden dikleniyor
katilcivciv Karanmomss bunu benim bebegimde yapiyor 2 bucuk aylikken baslamisti. Oturmaya hazir olugunun göstergesiymis ama ben tabi daha cok oturtmuyorum😅 4 bucuk aylik suan
mochi01 Karanmomss bunu uzun zamandır kızım da yapıyor şuan 3 buçuk aylık 😊 yatmaktan nefret ediyor oturmak istiyor yada ayakta yüzü dışa dönük gezmeli. Ara ara kucağımda destekli oturtuyorum ama bele yük bindirmiyorum asla oturuyormuş gibi yaptırıyorum desem daha doğru olur. Bu dönemde çevreye ilgileri fazlaca artıyor sürekli merak içinde keşfetmek istiyorlar ☺️
Bebegimm1 Karanmomss gün içinde kucakda kısa süreli başlayın oturtmaya doktorum hazırsa destekle demişti 6aylıkken de kendisi düşmeden oturuyordu ve ayakda durabiliyordu
Mslbsmsl Karanmomss benim bebeğim de böyleydi ben doktor ne derse onu yaptım assla oturtma dedi 6 aylıkken destekli başlayacaksın dedi falan çocukta heves kalması 7 aylık şu an sağından soluna bile bir merasimle dönüyor desteksiz oturamıyor yani evet küçük ama o haliyle bir şeylere hevesi vardı ben görmezden gelmiş gibi oldum ve onun da hevesi kalmadı bu konuda doktoru dinlediğim için pişmanım
Karanmomss katilcivciv bende kucağımda öyle oturur gibi yapıyorum 😂😂çünkü küçük yaa oturamaz hemen sanki rahatsız olur gibi hissediyorum ama o oturmak istiyor
Coynes Benim kizimda 3,5 aylikken kafasini kaldiriyordu 😇4.5 aylikken oturdu simdi 6 aylik bir yerlere tutunup kalkmaya çalışıyor
Ranabyram Benim de dört buçuk aylık bugün kilosuna bakıldı sizce normal mi 6500 bakıyorum intenetete normal diyo ama en son 20 ,25 gün önce gitmiştik 6200 flndi az almış bu arada sadcee anne sütü aliyo
sarfinazar Ranabyram benim kızımda 4 aylık kontrolünde 6400 şu. 2 ayda 600 Gr almis. Doktor az dedi ama bişey önermedi. Gecede sık uyaniyor su. Bezi cogunlukla kuru oluyordum . Doymadigini düşünerek günde bir kez akşam mama veriyorum.
Karanmomss Ranabyram canım benim her bebeğin gelişimi farklıdır zaten o aralıklarda olması kabul ediliyor ❤️❤️
fundaanisaa sarfinazar benim kızımda 4,5 aylık 7.400 gr geçen aylık kontrolünde 7.100 gr çıkmıştı.bir ayda çok az kilo almış sadece anne sütü veriyordum.şimdi doktor sabah bir akşam bir mama ya başlattı.bebek tablosuna göre kilosu normal ama doğum kilosuna göre yavaş gidiyor
Karanmomss mochi01 evet ayaklarına bakıyor 😂yani daha doğrusu bakmak için kalkmaya çalışıyor ve zorlanıyor bazen pırt veya kaka kaçırıyor
Karanmomss Mslbsmsl üzüldüm eğer buna gayret ediyorsa bebiş bence ona göre hareket edilmeli. Çünkü bu ayda dönen veya oturan bebekler bile var destek verilmesi lazım sadece bende ufak ufak destekle oturmasına izin veriyorum
Ranabyram Yani doymasa ağlamaz mi 2920 doğum kilosu da ztn biberon fln almiyo yani mama yemez muhtemelen mama yerse de bu sefer memeyi istememe olmuyor mu acaba
alin12_ Karanmomss bnmde bebeğim şuan 2 aylık aynısını yapiyor.annemler bak bak ayağa kalkmak istiyo diyolar 🤭😅
Zlm Karanmomss oturmak istiyordur azıcık eğimli şekilde koyun isterseniz imkanınız varsa doktora danışarak oturttabilirsiniz. Ben 4 aylık başlamıştım
The_paues Karanmomss benim oğlumda öyle 4 aylık olduk.yatırınca kaldırıyor kendini bayağı oturmak istiyor ama bugün doktora sordum daha çok erken oturtma omurga sağlığı için zararlı dedi 5 aylık olması gerekiyormuş
Asyasemin2013 Benimkide 4,5 aylıkken yavaştan oturtmaya başladı. 4 aylıkken kaldırıyordu kendini. Aralıklarla oturtuyorum
Karanmomss Asyasemin2013 bende destekli şekilde çok da değil çünkü oturamıyor tam sanıyorum acıyor her yeri 😌