Selam anneler✨✨ burayı arada bebeğimi takip edip ara ara fikir almak için kullanıyorum . 15 aylık bir erkek bebeğim var ve eşimde bende 2.çocuğu istiyoduk ve yaşlarıda birbirine takın olsun taraftarıydık biraz oğlumda büyüyünce istemde olunca önemsemeyip dikkatsiz korunduk ve benim adetim 6 gün gecikti bugün test yaptım ve pozitif ikncisini aldırdım yaptım ve yine pozitif . Hamileyim.. sorun şu ki belki hamile olmadan önemsemeyip güzel korunmadım çünkü bebek fikri bana kötü ve uzak değildi hoştu bile belki ama adetim geciktiğinden beri sanki fikrim değişti ve istemiyorum demeye başladım hamilelik hormonları mı bencillik mi nedir bu kendime çok kızıyorum. İnşallah değilimdir diyerek test yaptım ama hamileyim . Şimdi aklımı oğlum daha çok küçük ona haksızlık yapıyorum diye yiyp bitiriyorum ki oğlum emmiyor bu arada . Ama yinede nasıl bakarım nasıl yaparım demekten kendimi alamıyorum. Çok üzülüyorum ne olur bir yorum yapın yalvarırım ne hissedicem bilmiyorum kendime kızıyorum ..