Merhabalar. Benim oğlum 13 aylık artık işe başlamak istiyorum. Başlamam lazm mecburum. Emziriyorum ve oğlum memeye cok düşkün afedersiniz koltuğa ne zamna otursam meme diyo beni görünce her sarıldığımda meme diyo kucagıma aldıgımda meme diyo. baslıyo geceleri çok sık kalkıyo ve meme emmeden uyumuyo sallama ninni kitap hiç bıse istemiyor gündüzde böle. sadece memeyle uyuyo napcam nasıl yapabilirim kızlar yardım!