aselmomm1 Kızıma günlük vitaminlerini bile veremez oldum ek gıdaya basladık ilk başta sevdi çok güzel yedi sonra yememeye başladı hasat olduk şimdi antibiyotik kullanıyoruz antibiyotiği damla seklinde veriyorum kasık görünce ağzını yumuyo hep napıcam
Evaninanasi aselmomm1 kaşık reddi yaşıyorsunuz. Zorlamamalısınız. Elinde yiyeceği şeylerden verin ya da kaşığı onun eline verin kendi kurcalasın, oynasın, zamanla ağzına alır atlatır diye düşünüyorum
aselmomm1 Evaninanasi ek gıdaya yeni basladık hicbiseyi ağzına götürmez eliyle oynar su bile içmiyor akıtmaz bardaktan napıcam bilmiyorum 🥹
Evaninanasi aselmomm1 su için pipetli suluk deneyebilirsiniz. Öğrenmesi biraz zaman alır belki ama öğrenirse sevebilir. Yeni başladıysa hazır değildir. Benim bebeğim de 9 aylık olana kadar hiçbir şey yememişti 9 aylık olunca kendi yemeye başladı. Bırakın oynasın siz pes etmeden yemeklerden hazırlayıp önüne koyun. Aynı yemekten bir tabak da kendi önünüze alın ve karşısında yiyin. Zamanla o da yiyecektir 🙏🏻