Kızlar merhaba bebeğim 1 hafta sonra 3 aylık olacak gözünun etrafı kızarıyor ve durup dururken göz yaşı gibi akıyor etrafı da capaklaniyor ara sıra bu neyden kaynaklı oluyor sanırım bu ayda göz muayenesi olmamız gerek gitmeden önce buraya tecrübeli annelerden bilgi almak istedim?****