AyaegulOzturk 2.5 aylık bebeğim emziriyorum ve inanılmaz bir açlık yaşıyorum. Ömrümde bu kadar yemek yediğim dönem olmadı. Eti çok sevmezdim ama canım çekiyor. Hamilelikte böyle aşermemiştim bu durum biter mi yoksa psikolojik olarak mı böyleyim
Ssude AyaegulOzturk ben de öyleyim. Bebeğim 4 aylık hamilelikte bu kadar yemedim. Gerçi gebelik şekerim vardır istesem de yiyemezdim. Ama çok kilo aldım. Üç gündür az yemek işin uğraşıyorum ama bildiğin aşeriyorum😢
busra2121 AyaegulOzturk benimde bebeğim iki aylık aynı durumdayım yumurta yemezdim yumurta yiyorum geçer diye umuyorum 🥲 bebeğim çok emiyor ondan diye düşünüyorum 🥹
-sevimlipolyanna- Ayy ben de aynıyım asla doymak bilmiyorum sürekli aşeriyorum korkumdan test yaptım yoksa hamilemiyim diye değilmişim. Emzirdiğimiz için çok acıkıyoruz. Her gördüğüm tarifi deniyorum yaptıkça yedikçe mutlu oluyorum 🤣🤣🤣🤣
nazlii1_ AyaegulOzturk emziriyoruz ve emzirmek çok kalori yakıyoruz o yüzden normal. Ama çok ekmek makarna yemeyin daha sağlıklı güzel şeyler yiyin ki sütünüzden daha çok faydalansın bebis
nazlii1_ AyaegulOzturk yiyin gitsin ya bebisde doysun. Ama sadece ekmek makarna onlara çokta abanmayin 😅 ben 2 haftadır ekmeği azaltmaya çalışıyorum ama yemeği bol bol yiyorum